محیــــا

دل نوشته های محیا

محیــــا

دل نوشته های محیا

وقتی به دنیا میایم تو گوشمون اذان میگن ،

وقتی می میریم برامون نماز می خونن

 زندگی چقدر کوتاه....

 فاصله ای از اذان تا نماز .

مهربونا . سلام

من برگشتم...

دوستای مهربونم سلام

 

اومدم بگم چند روزی نیستم .خوشحال می شم  در نبود من وبلاگم و تنها نذارید .

همیشه منتظر نظرهای قشنگتون هستم .

درود و صد بدرود....

"ویلیام شکسپیر"

 

اگر تمام تاریکی های دنیا دورهم جمع شوند تا نور یک شمع کوچک را خاموش کنند ، نمی توانند...

                                                                                              

پرور دگارا !

دوست دارم نمازم را در محراب نگاه تو بخوانم و کویر جانم را به دشت زیبای نسترن و شکیبای تو بیارایم و بر قبله گاه نیلگون دریا دلانت سجده گذارم و تو نظاره گر رویش رنگین کمان عشق بر آسمان تیره ی دلم باشی و با نگاه روشن ستارگان مهربانی پیوند زنی....

تبسم

تبسم خرجی ندارد ولی چیزهای بسیاری را می افریند

 تبسم بدون اینکه دهنده اش را فقیر کند گیرنده اش را ثروتمند میکند

 تبسم یک لحظه بیش پایدار نیست ولی گاهی خاطره اش تاابد باقی میماند

 تبسم در خانه خوشبختی ایجاد می کند ودر تجارت حسن نیت زیرا تبسم نشانه دوستی ورفاقت است

 تبسم خستگی را بر طرف وافراد را امیدوار می کند

 تبسم اشعه افتاب برای افسردگان وبهترین پاد زهر طبیعی است برای ناراحتی

 بنابراین:

 تبسم را نه می توان خرید ونه می توان گدایی کرد ونه می توان دزدید

 زیرا تبسم برای کسی یک کالای زمینی نیست مگر وقتیکه عطا شود و هیچکس به اندازه کسی که تبسمی برای دادن ندارد محتاج تبسم نسیت

 

دوستای مهربونم سلام

امشب مطلب خاصی نمی خوام بنویسم، فقط اومدم بگم تو رو خدا قدر سلامتیتون و خیلی بدونید

بدرود....

نیمه شعبان است

وصدای سبز پای بهار می آید

 زمزمه روشن عندلیبان وصل می وزد

 نبض حضور منتشر شقایق در رگه های خشک غیرت زمین می تپد

و از مجمع اهل بیت گل سرخ ، رایحه دلاویز دیگری جاده های خاکی زمان را خوشبو می دارد

 نگــــــــارا

روایت هجر تو

قصه العشق لا انفصام لها

همه لحظه های ماست ، دیگر اکنون

منتظران و چشم انتظارانت را به نگاهی و اشاره ایی و دعایی بنواز

 انشا الله این آخرین شعبان انتظارمونه

 یعنی میشه من تا ظهور آقا زنده مونم؟

یعنی میشه من یکی از اصحاب آقا باشم؟

یعنی میشه چشمهای من به جمال آقا روشن بشه؟

 یعنی میشه آقا بیاد و این همه ظلم تموم بشه؟

یعنی میشه

<<اللهم عجل لولیک الفرج....آمین>>