محیــــا

دل نوشته های محیا

محیــــا

دل نوشته های محیا

نشانه‌ها

 

زمستان گذشت و جای خود را به بهار داد، بهاری که نمی‌دانم چگونه خواهد بود؟
وقتی به درخت خشکیده باغچه می‌نگریستم باور نمی‌کردم ظرف چند روز لباسی از برگ و گل بر تن می‌کند، درخت به ظاهر مرده‌ای که یکباره جان می‌گیرد.
 
خدایا چقدر نشانه برایمان قرار داده‌ای و ما، در خوابیم.
شبیه‌ترین نشانه به زندگی ما همین تغییر فصلهاست (بهار- تابستان- پاییز- زمستان).
 
زمستانی که در آن درخت‌ها می‌میرند بهاری که جان تازه می‌دهد
تابستان فصل میوه و محصول و پاییز وقت ریزش برگ از تن درخت
باز زمستان و مرگ، باز بهار و زندگی.
 
درست مثل دنیا و آخرت اصلاٌ خود زندگی تولد- جوانی- پیری و مرگ.
باز زندگی پس از مرگ و مائیم و اعمال ما نزد خدا.
کاش می‌دانستم چگونه زندگی کنم تا فردا شرمنده نباشم.
 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
300film پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://300film.persianblog.com/

سلام
نوروزتان پیروز
با اخبار 300به روز هستم

فاطمه دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 02:17 ق.ظ

سلام
تو گوگل اسم محیا رو search کردم . به وبلاگ شما رسیدم
در مورد اسمتون اطلاعات می خوام لطفا کمکم کنید . معنی و حسی که از اسمت داری و البته اگر محیا اسمته . خیلی ازت ممنون میشم

سلام مهربون
چیزی که خواستی و برات آف گذاشتم.
باز هم سوالی داشتی در خدمتم.
بای.

فاطمه دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
خیلی لطف کردی .اگه اجازه بدی از اسم قشنگت منم برای یه مکان خوب استفاده کنم .با اجازت شما رو add میکنم چون اگه ایرادی نداره میخوام باهات دوست بشم و از مصاحبتت استفاده کنم .واقعا ازت ممنونم .

خواهش می کنم . ولی میشه بپرسم واسه کجا می خواین ازش استفاده کنید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام.
نوشته زیبایی بود..بهار همیشه یه تولد برای همه است..

مهدی چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام دوست خوب من سال جدید مبارک باشه ازاینکه به وبلاگت سر میزنم خوشحالم امیدوارم درسال جدید بهترازاین بشه - با آرزوی موفقیت برای شما. خدانگهدار

marua چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام دوست عزیز
انسان به واسطه ضربان قلبش زنده نیست حیات اوبه غذا و خوراک وابسته نیست اوبه لطف خداوند زنده هست همین بهاری که به این قشنگی توصیفش کردی.موفق ومویدباشی

ممنون که سر زدی مهربون...

فاطمه یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://dey.blogsky.com


امروز آینده دیروزه !
پس میتونی شرمنده نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد