محیــــا

دل نوشته های محیا

محیــــا

دل نوشته های محیا

من دلم می خواهد

من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسی می خواهد
وارد خانهء پر عشق و صفای من گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانهء ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دگر
خانهء دوست کجاست؟
 
                                                
                                                                                    فریدون مشیری
 
نظرات 2 + ارسال نظر
marua شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام به توخوب
درسته دلمون حسابی شست وشومی خواد تااون یکرنگی رو بدست بیاره - چرا که خداوند درون ماست پس باید آروم بشیم اینطورجان هامون آروم بگیره اون موقع هست که به هستی عشقی که درقلبمون خونه میکنه پی میبریم.
التماس دعا .

عباس شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 03:19 ب.ظ

اگر از خدا بخواهیم حتما عنایت می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد