محیــــا

دل نوشته های محیا

محیــــا

دل نوشته های محیا

سلام

 

 

 

باز اومدم خداحافظی کنم.

 

با اجازتون فردا میرم زیارت سیدالشهدا

طبق برنامه ای که بهمون گفتن ان شاءالله سه روز نجف هستیم و چهار روز کربلا.

 

اونهایی که قبلاَ مشرف شدن خیلی التماس دعا دارن  ولی تا نرم ،

خودم نبینم ، نمی فهمم چرا همشون با یه حالت خاصی التماس دعا میگن .

 

خیلی خوشحالم .خدا رو صد هزار بار هم که شکر کنم ، کم کردم .

 

از خدا می خوام در لحظه به لحظة این سفر حضور قلب بهم بده  تا درک کنم وقتی میگم یا حسین دارم کی رو صدا میزنم. 

 

خدایا ممنونتم .

 

مطمئن باشید برای همتون دعا میکنم.

 

راستی یادم رفت بگم اگه خوبی یا بدی کردم  حلالم کنید.

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 05:40 ب.ظ

با سلام زیارت کربلا قبول باشه ان شاالله دوباره روزی بشه بری کربلا قدر همه لحظاتی که اونجایی رو حتما بدون این زیارت نسیب هر کسی نمیشه خوشا به حالت ما رو هم دعامون کن التماس دعا یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد