محیــــا

دل نوشته های محیا

محیــــا

دل نوشته های محیا

دوستای مهربونم خداحافظ

 

    ولی قبل از خداحافظی باید سلام کرد

سلام

    با اجازتون فردا دارم می رم پا بوس آقا علی ابن موسی الرضا

    تا بعد از تولد ایشون اونجا هستم , پنج شش روزی می شه.

   دلم هم برای شما هم برای وبلاگم تنگ می شه, تنها خواهشی که می تونم ازتون داشته باشم اینه که وبلاگم و تنها نزارید.

   من هم برای همتون دعا می کنم.ضامن آهو رو قسم می دم  تک تکتون رو به خواسته دلتون برسونه .

 

 

یکشنبه دوازدهم آذرماه,  یازدهم ذیقعده روز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت, عالم ال محمد, امام علی ابن موسی الرضا رابه تمامی دوستداران و شیعیان آن حضرت تبریک می گویم.وازخدای می خواهم که دراین روزبزرگ به برکت این وجود نورانی تمامی رهجویان حقیقت را به سرمنزل مقصود برساند.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 7 آذر 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام عزیزم ..

ولادت هشتمین اختر تابناک اهل بیت عصمت و طهارت ..

حضرت علی ابن موسی الرضا به شما و همه عاشقان اهل

بیت تبریک می گویم ..

پابوس آقا رفتی التماس دعا دارم ..

در پناه حق سلامت و موفق باشی ..

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام به شما گرامی
امیدوارم که خداوند نیازهمه حاجتمندان رو بده وخواسته شمارو هم برآورده کنه حالا هرچی که باشه.
وزیارتتون هم مقبول درگاه حق واقع بشه.
یاحق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد